المتابعون

الثلاثاء، 6 يوليو 2010

سيرش على النت



يارجاله

أنا عملت سيرش على النت

كنى بقرة كتبت

جاتنى نتايج زى الزفت

مش عارف واحد زى اللوح

ومعاه واقفه بت

أنا

قلت وه

هى المسخره وصلت للنت

كنت ع كسره بالنبوت

وأدى الشاشه كام شلوت

بس أنا فوقت

قولت

ياواد أنت ال جيت شايل الموديوم

وفرحان

ونطيت ع الحيط شديت السلك

وأوع ياواد أوعى يابت

والعيال أتزقطط أبوى وصل نت

بس أنا مش غلطان

أنا

عاوز بقر للكام فدان

أعرف من وين أن البقر بقى نسوان ع النت

شوفولى حل يارجاله

أعمل أيه

يعنى لو عاوز أعرف معلومه عن بقره أكتب بت

دا كلام ماسخ

أنا لاكنت ولا عشت

!!!!!!!!!!!

أسمع يا واد عمى

أنت عندك فى جهازك أنتى فايروسات

وشيش شبابيك للتطفلات

ولا الحكايه عندك قصب وبلح أمهات

!!!!!

له

ملهاش صالح الحجات دى

ماهو عند الواد المحروق دا

شغال من غيرها مقالش ليه

يابوى ع البلوه الزرقه دى.

ليست هناك تعليقات: